Andy na BZH v I. ceně 3. místo, zprávy z nových domovů štěňat, v lovu se opět dařilo

07.10.2014 12:02

V sobotu 4.10.2014 byl brácha s Andíkem na barvářských zkouškách honičů a uspěli v I. ceně s počtem bodů 194 na 3. místě pouze 5 bodů za vítězem. Odložení a vodění předvedli na volno, známky 4, stopu měli také za 4, pouze z chování u zvěře dostali za 3, protože po vypuštění od lože se Andy vrátil a divočáka nenašel napoprvé, chování u kusu už prý bylo na 4. Ke složení zkoušek opět v I. ceně jim gratulujeme, Andy je šikula všechny zkoušky má z přehledem v I. ceně a už má ze zkoušek 4. poháry ( jednou vítěz na BZ, ZN na 2. místě a na LZ a BZH na třetím ).

Přišly také zprávy a fotky od loňských štěňat Bonie a Blitze. Bonie měla další úspěšný dosled divočáka, včetně hlášení u kusu. Blitz není myslivecky využíván, ale je často braný na vycházky a do lesa, kde se před časem vrátil s pěknou tržnou ránou na stehně, pravděpodobně se potkal s kňourkem.

Minulý týden byl opět lovecky velice úspěšný, 3 večerní čekané 3 ks. Ve čtvrtek a v pátek jsem ulovil 2 divočáky ( 70 a 86 kg, z kukuřice jsou lončáci pěkně vypasení ), v neděli večer mě přišla laň s kolouchem, tak jsem ulovil koloucha ( vyvržený 46 kg ). Věřím, že se snad dočkáme i nějakého jelena, protože nějaký jelen v současnosti v revíru je a minulou neděli ráno na Václava se mě podařili jednoho roztroubit, ale z mlaziny už za světla nevytáhl. Maličko mě jen mrzí, že všechny úlovky zůstávají v ohni a Byra s Bekky nemají práci, ale z úlovků mají vždy radost a pěkně si u nich zařádí a zahlásí. Naše malá Celli zatím u zvěře nehlásí, ale s chutí si zaškube. Věřím, že máma Byra a sestra Bekky jí dají dobrou školu a vyroste z ní také šikulka.

Od čtvrtka do neděle odjíždím na sikáče do Toužimi, určitě mě čekají čtyři moc pěkné lovecké dny a věřím, že nám Diana dopřeje nějakého dobrého starého jelena a budu mít víc loveckého štěstí než letos na Doupově.