Bekky a Byra nám vyhladily slepice, lov sikáčů v Toužimi

15.10.2013 13:47

Minulou středu jsem se po příjezdu z práce začal připravovat na lov sikáče, na kterého jsem byl pozvaný do Toužimi k majitelům letošního štěněte Blečka. Po příchodu na dvůr jsem byl šokován, jelikož všude byly zadávené slepice. Bekky s Byrou vyčistily téměř celý kurník ( 15 slepic + kohouta ), zůstala 1 slepice a tu zakously včera. Nechápu důvod proč se daly do slepic, protože předtím si jich ani nevšimly a chodilly v pohodě mezi něma. Hlavní dravec je malá Bekky a mamina Byra se nechává strhnout a přidá se. Počkám do jara až se Bekky trošku uklidní a potom pořídíme nové slepice.

Ve čtvrtek jsem po práci dorazil do Toužimi na lov sikáče. Počasí nám moc nepřálo, déšť, vítr, mlhy, ale v sobotu se to vylepšilo, ráno mrazík a převalující mlhy a odpoledne již klidné polojasné počasí. I přes nepříliš ideální počasí jsme viděli docela dost zvěře a sikáči i pískali. Sikáčů jsme viděli dost, ale daleko nebo za šera. Blízko úspěchu jsme byli v sobotu ráno kdy již téměř mačkal spoušť na možná zlatého sikáče, ale Diana mu na poslední chvíli dala přes komoru dvě větvičky, takže jsem na tak dobrého sikáče riskantní ránu nedal. Diana nám přála odpoledne, kdy již v 16.00 hod, jsem chvíli po příchodu na posed ulovil asi 6 letého, z kterého jsem měl velkou radost ( doma jsem ho obodoval na 212 bodů ). Večer jsme úlovek náležitě oslavili a zapili, v neděli odpoledne jsem odjížděl s dalšími pěknými zážitky ze sičí říje. Především musím poděkovat Víťovi, který mě doprovázel za perfektní doprovod, za zajištění pěkného ubytování přímo v honitbě, za pozvání na lov a za vše co bylo s lovem spojené. Poděkování za vše také patří paní Pavle.

Byl jsem rád, že jsem také viděl Blečka, ze kterého vyrost pěkný pejsek. Fotky jsem dal do fotogalerie a do myslivosti ).