Bekky se poprvé seznámila s uloveným divočákem

26.06.2013 12:26

Minulý týden jsem využil světlých měsíčních večerů k lovu divočáků a podařilo se mně ulovit u pole s řepkou 60 kg lončáka. Z úlovku měly především radost obě naše fenky Byra i Bekky. Byra standartdně lončáka přerušovaně hlásila a trhala, tak jak je již naučená. Čekal jsem co u lončáka předvede naše malá 3 měsíční Bekky a musím přiznat, že příjemně překvapila a projevila se u ní lovecká náruživost, jak nám dokazuje při každé příležitosti. Bekky si chvíli lončáka obcházela za stálého hlášení a po chvíli ho za stálého vrčení začala škubat a trhat, když jsem s lončákem pohnul tak začla hlásit a opět se do něj náruživě zakousla a trhala. Po 10 minutách jsem ji nemohl od lončáka vůbec dostal a vrčela na mně i na Byru, vyrůstá nám z ní pěkně ostrá dračice.