Fotky Applíka a první sníh

01.11.2012 15:10

O víkendu nám zaslala fotky majitelka Applíka. Applík už pěkně dorostl a měl jsem z fotek radost, jsem velice rád za každé zprávy a fotky štěňat. Fotky Applíka jsem vložil do fotogalerie. V sobotu napadl první sníh. Vzhledem k tomu, že bylo těsně před úplňkem tak bylo v noci ideálně vidět a tak jsem v sobotu a v neděli večer seděl na posedu. V sobotu jsem viděl přecházet přes les 7 divočáků, měl jsem smůlu, trefil jsem větev na prvním stromě, kterou jsem v puškohledu neviděl. Za 2 hodiny po divočácích přišel na újeď lišák, toho jsem ulovil. V neděli večer bylo ještě lépe vidět a měl jsem i štěstí, na pasece přede mnou popocházel a vrtal samotný divočák, kterého jsem následně ulovil. Sára s Byrou měly z úlovků velikou radost, lišáka téměř roztrhaly a divočáka pěkně hlásily a trhaly deku.