Lovecky úspěšný týden

16.08.2013 12:42

O víkendu u nás již téměř končila srnčí říje a tak jsem měl docela radost z toho, že jsem na sobotní ranní šoulačce doprovodil kamaráda ze Slovenska a podařilo se nám ulovit dva srnce ( starého špičáka a tenkého šesteráka s dlouhými výsadami ). V pondělí jsem šel na čekanou k poli s kukuřicí, z kukuřice chodili divočáci do pole s ovsem, po setmění se začal motat vítr, takže jsem divočáky jen pěkně plašil. Ale nakonec jsem měl štěstíčko, když jeden lončák na chvíli zastavil na strništi tak jsem ho dobrou ranou na komoru ulovil. V úterý večer jsem šel na stejné místo, ale divočáky jsem předchozí den dobře vyplašil, takže jsem je ani neviděl, ani neslyšel. Při návratu k autu se na strništi objevila mladá liška, kterou jsem na 40 m ulovil broky. Ve středu jsem byl služebně přes noc v Žatci takže jsem nelovil. Včera jsem vyrazil k poli s kukuřicí z druhé strany a prasátek jsem viděl a slyšel celkem dost a podařilo se mě ulovit jedno sele. Takže prozatí máme tento týden po lovecké stránce velice dobrý. Z úlovků měli samozřejmě největší radost naše holky Byra a Bekky. Bylo krásně poznat, jak se malá Bekky chová rozdílně u srnce a u divočáka. Srnce se snaží chytat pod krkem, většinou se do něj zakousne, trhá a občas zahlásí vysokým hlasem,  na divočák více doráží, chvíli potrhá a u dorážení hlásí hlubokým hlasem. Příští týden mám dovolenou ( doma pracovní ), bude svítit měsíc tak věřím, že holkám dopřeji další lovecký zážitek a dohledávku.