Novinky a zprávy z minulých dnů

01.10.2014 14:45

Přišly nové zprávy o našich odchovancích a musím říci, že páníčkům dělají štěnda radost. Cira už zvládá některé povely a naučila se hlásit na povel, viděl jsem i videa s Cleou, která na nich hlásí na kočku a na uloveného divočáka, určitě z nich vyrostou dobří pracanti. Došly i zprávy a fotky od majitelky Applíka a Cyra. Applík je výborný aportér kachen. Bonie úspěšně zvládla barvářské zkoušky ve II. ceně s 92 body, měli maličko smůlu, protoře barvu předváděli jako hlasič a Bonie sešla po stopě divočáků takže dostali z barvy 2, ale úspěšně předvedli disciplínu šoulačka a vše dělali navolno. Přeji jim další úspěchy při zkouškách a více štěstíčka. My jsme byli dvakrát na kachnách a především Bekky si pěkně zaaportovala, měl jsem z ní radost, protože pro některé kachny plavala i cca 70 m. Minulý týden jsme byli na jelení říji na Doupově, kde všichni kolegové z naší skupiny jelena slovili až na mě, ale já byl velice spokojený, protože jsem viděl spoustu jelenů a sikáčů, kteří dobře troubili a pískali. Fotky z Doupova jsem vložil do sekce Myslivost a lovy.