Novinky ze září

05.10.2012 14:18

Během září jsme s Byrou cvičili na zkoušky na, na které půjdeme v říjnu. Byl jsem na jelení říji na Slovensku a na Doupově ( o říji psáno + foto v oddíle myslivost ). Když jsem byl na Doupově tak jsem navštívil v Lubenci Agi, která pěkně dorostla a je velice šikovná a pániček je s ní spokojený. Rovněž došli zprávy a fotky Arese ( fotky Arese a Agi jsem dal do fotogalerie ). Štěňata s kterými jsem byl teď v kontaktu a mám o nich neustálé zprávy ( Andy, Arny, Agi ) již mají dohledané nějaké kusy spárkaté a všichni u kusu hlásí. V neděli jsme s Byrou a Sárou byli na dohledávce po sobotním honu na kachny a holky dohledaly 9 kachen. Sára je mnohem lepší plavec než Byra, ale Byra jí některé kachny na vodě sebrala. Sára některé dobře aportovala i na suchu. Zítra jdeme s Byrou na barvářské zkoušky honičů a za týden na lesní zkoušky, snad se nám bude dařit a zkoušky zvládneme.