Sikáč z Toužimi, Andy hlasitě dosledoval lončáka

16.10.2014 13:36

Minulý týden jsem byl od čtvrtku do neděle na lovu sikáče v Toužimi. Lov se vydařil, jelena jsem ulovil, měl jsem z něj radost, lov jsem si užil. Fotky jsem vložil do sekce myslivost a lovy. Minulý týden se dařilo v lovu bráchovi, který ulovil 3 divočáky. V pondělí v noci mu jeden po ráně odběh do kukuřice a nemohl najít žádnou barvu, tak sli ráno s Andíkem na dosled. Našli pouze zápory a barva nebyla ani po 30 metrech otřená na kukuřici. Nechal Andyho hledat na volno a Andy ho velice potěšil, když po chvíli začal z kukuřice hlásit kjiž zhaslého lončáka, který byl střelen na měko a vůbec nebarvil. Andy je velký šikula, své výborné výsledky ze zkoušek prokazuje i v praxi.

S našimi fenkami máme v poslední době trošku problémy, Byra s bekky se nám začaly na dvoře prát, tak jsme je museli rozdělit. V lese jsou úplně v pohodě, jak na řemeni tak při hledání. Snad se srovnají. Radost nám dělá malá Celli, je pěkně hlasitá, nejvíc hlásila na hlavu sikáče a také ji náruživě rvala. Celli dobře reaguje na přivolání a také už vcelku zvládá povel sedni a také povel na místo, když ji zavírám. Věřím, že nám vyroste další šikulka.